[colbonews.co.il] כרמל מוביל בסקר חוויית המטופל של משרד הבריאות לשנת 2021

Новости Хайфы от местных ивритоязычных источников и обсуждение их
Аватар пользователя
Инфодроид
Робот
Стаж: 4 года 9 месяцев
Сообщений в этой теме: 1
Получено реакций: 0
май 2022 30 04:19

[colbonews.co.il] כרמל מוביל בסקר חוויית המטופל של משרד הבריאות לשנת 2021

Непрочитанное сообщение Инфодроид

 

סקר חוויית המטופל של משרד הבריאות לשנת 2021, קובע כי בכל המדדים של המרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית נרשמת עלייה נאה ומכובדת.

בסקר השתתפו 11,826 מטופלים, מכל בתי החולים בישראל, ששוחררו ממחלקות האשפוז במהלך החודשים מאי-דצמבר 2021. בכל בית חולים השתתפו כ-500 מטופלים ממחלקות אשפוז שונות, שנשאלו על מגוון רחב של נושאים בתחומים הנוגעים לחוויית המטופל באשפוז: יחס וכבוד למטופל, מתן מידע והסברים, יעילות הטיפול בהיבט של הליכי הקבלה והשחרור, תנאים פיזיים במהלך השהות באשפוז ועוד.

מהנתונים עולה, כי נתוני בית החולים כרמל גבוהים מהממוצע הארצי כמעט בכל הפרמטרים שנבדקו והוא מוביל בחוויית מטופל עם ציון מסכם 87 ועם שיפור מהמדידה הקודמת, גם במערך הפנימי וגם במערך הכירורגי.

Изображение

מנהל בית החולים כרמל, ד"ר אבי גולדברג (צילום: אלי דדון)

במדד נכונות המטופל להמליץ על בית החולים קיבל כרמל ציון גבוה של 88 – שיפור משמעותי של 8 אחוז מהמדידה הקודמת.

עוד עולה מהסקר, כי ניכרת שביעות רצון גבוהה מאוד מהיחס של הצוותים הרפואיים עם הציון המצוין 92 ועם שיפור מהמדידה הקודמת.

בשאלת בהירות ההסברים במהלך האשפוז ובשחרור, קיבלו צוותי כרמל את הציון 90, וגם בה ישנו שיפור ממדידה קודמת.

90 אחוז מהנשאלים בסקר ציינו שהם מרגישים שהצוות של כרמל עובד בתיאום ובשיתוף פעולה בכל הקשור לטיפול בהם. גם בשאלת שביעות הרצון מרמת הניקיון קיבל כרמל את הציון המעולה 91 אחוז.

על השאלה האם המטופלים מרגישים שהצוות פועל לשמירה על בטיחותם ולמניעת טעויות רפואיות ענו 95 אחוז מהנשאלים, כי הם מרגישים שהצוות פועל במקצועיות לשמירה על בטיחותם.

קרן מרום, מנהלת השירות וחוויית המטופל: "אני נרגשת בכל פעם מחדש לראות שהמטופלים מוקירים את הטיפול שניתן להם על ידי כל עובד ועובד בבית חולים. חוויית מטופל היא אוסף של אינטראקציות עם בית החולים, כאשר המטופל נמצא במצב חולי. אני שמחה שבסופו של דבר אנחנו מצליחים לתת למטופל תחושה שיש לו על מי לסמוך ומציידים אותו במידע ובכלים שיסייעו לו להחלים ולחזור לשגרת החיים שלו".

אהובה טל, מנהלת הסיעוד: "צוותי מחלקות האשפוז הם הגיבורים האמיתיים של הדוח הזה. העבודה המסורה שלהם, שיתוף הפעולה עם צוות יחידת השירות וחוויית המטופל של בית החולים והנכונות לבצע שינויים בהליכי עבודה – הם אלו שהובילו להצלחה".

 

The post כרמל מוביל בסקר חוויית המטופל של משרד הבריאות לשנת 2021 appeared first on כלבו – חיפה והקריות.

Новая тема Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Новости от местных изданий»

Disclaimer