[colbonews.co.il] Эциони предлагает: возобновить процедуру эвакуации машин в Хайфе
янв 2020
27
18:45
[colbonews.co.il] Эциони предлагает: возобновить процедуру эвакуации машин в Хайфе
עיריית חיפה בוחנת את האפשרות לחדש את נוהל גרירת כלי רכב שחונים במקומות שבהם החניה אסורה ובחניות כפולות – כך עולה מפרוטוקול ישיבה רבעונית של הוועדה לבטיחות דרכים במינהל ההנדסה בעירייה. את ההצעה לחדש את הנוהל העלה סגן ראש העיר דוד עציוני.
מרכז הוועדה יואל אילסר, שהציג את הנושא בישיבה, ציין את נחיצות הגרירה ואמר: "בשל ריבוי חניות כפולות וחניות במקומות שבאיסור נגרמים קשיי מעבר של כלי רכב, והדבר מקשה על התנועה בעיר". לדבריו, האכיפה היום מתבצעת באמצעות מתן דוחות חניה על ידי משטרת התנועה או על ידי פקחי רשות החניה העירונית, "אך כל אלה לא פותרים את הבעיה. המשטרה לא גוררת רכבים".
בדיון צוין כי כדי ליישם את הנוהל יש להקצות לפחות שני מגרשי חניה סגורים בדרום העיר ובצפונה, להציב עליהם שמירה מלאה ולוודא את הימצאותם של גובי תשלום בשתי משמרות לפחות. כמו כן נכתב בפרוטוקול כי "למשאית גרירת רכבים יש לצרף שוטר או פקח עירייה שייתן תוקף חוקי לגרירה וירשום את דוח החניה". בעירייה גם צופים תביעות שיגיעו מתושבים בשל פגיעות בכלי רכבם בעת הגרירה, ולכן, כך צוין, יש לדאוג לביטוח נגד הפגיעות.
הממונה על אכיפת החניה בעירייה מיכאל פרלמוטר ציין בישיבה את הנזק הכלכלי שנגרם בעבר לעירייה כאשר היא ביצעה גרירה של כלי רכב ואמר: "לאור ניסיון העבר, תוך כשלושה חודשי גרירה למדו תושבי חיפה להימנע מעבירות אלו, כך שמספר עבירות החניה שדרשו גרירה פחת מאוד. בעבר בוצעה גרירת הרכבים על ידי קבלן גרירה שההסכם איתו היה על מספר גרירות בחודש, כך שהעירייה נאלצה להשלים את מחיר גרירות כלי הרכב החסרים".
The post עציוני מציע: לחדש את נוהל גרירת הרכבים בחיפה appeared first on כלבו – חיפה והצפון.
מרכז הוועדה יואל אילסר, שהציג את הנושא בישיבה, ציין את נחיצות הגרירה ואמר: "בשל ריבוי חניות כפולות וחניות במקומות שבאיסור נגרמים קשיי מעבר של כלי רכב, והדבר מקשה על התנועה בעיר". לדבריו, האכיפה היום מתבצעת באמצעות מתן דוחות חניה על ידי משטרת התנועה או על ידי פקחי רשות החניה העירונית, "אך כל אלה לא פותרים את הבעיה. המשטרה לא גוררת רכבים".
בדיון צוין כי כדי ליישם את הנוהל יש להקצות לפחות שני מגרשי חניה סגורים בדרום העיר ובצפונה, להציב עליהם שמירה מלאה ולוודא את הימצאותם של גובי תשלום בשתי משמרות לפחות. כמו כן נכתב בפרוטוקול כי "למשאית גרירת רכבים יש לצרף שוטר או פקח עירייה שייתן תוקף חוקי לגרירה וירשום את דוח החניה". בעירייה גם צופים תביעות שיגיעו מתושבים בשל פגיעות בכלי רכבם בעת הגרירה, ולכן, כך צוין, יש לדאוג לביטוח נגד הפגיעות.
הממונה על אכיפת החניה בעירייה מיכאל פרלמוטר ציין בישיבה את הנזק הכלכלי שנגרם בעבר לעירייה כאשר היא ביצעה גרירה של כלי רכב ואמר: "לאור ניסיון העבר, תוך כשלושה חודשי גרירה למדו תושבי חיפה להימנע מעבירות אלו, כך שמספר עבירות החניה שדרשו גרירה פחת מאוד. בעבר בוצעה גרירת הרכבים על ידי קבלן גרירה שההסכם איתו היה על מספר גרירות בחודש, כך שהעירייה נאלצה להשלים את מחיר גרירות כלי הרכב החסרים".
The post עציוני מציע: לחדש את נוהל גרירת הרכבים בחיפה appeared first on כלבו – חיפה והצפון.
янв 2020
28
00:16
Мэрия Хайфы проверяет возможность возобновления процедуры эвакуации машин, припаркованных в запрещённых местах и на двойных стоянках - так следует из протокола четвёртого заседания комиссии по безопасности дорожного движения в инженерном управлении муниципалитета. Предложение возобновить процедуру сделал заместитель мэра Давид Эциони.
Координатор комиссии Йоаль Илсер, представивший эту тему на заседании, отметил необходимость эвакуации и сказал: "Из-за увеличения двойных стоянок и стоянок в запрещённых местах возникают трудности перемещения машин, и это затрудняет городское движение". По его словам, надзор за соблюдением правил паркования сегодня осуществляется при помощи выдачи штрафов дорожной полицией или инспекторами городского управления по парковкам, "однако это не решает проблему. Полиция не эвакуирует машины".
В ходе обсуждения отмечалось, что для применения процедуры необходимо выделить по меньшей мере две закрытые стояночные площадки на юге и севере города, обеспечить там основательную охрану и удостовериться в наличии налоговиков хотя бы на двух постах. Также в протоколе написано, что "при грузовике-эвакуаторе должен находиться полицейский или муниципальный инспектор, который придаст эвакуации законную силу и выпишет штраф за нарушение парковки". Также в мэрии предвидят иски, которые будут подавать горожане из-за повреждений их машин во время эвакуации, и поэтому, так отмечено, следует позаботиться о страховании от таких повреждений.
Ответственный в мэрии за за соблюдение правил паркования Михаэль Перламутер на заседании отметил нанесённый в прошлом экономический ущерб для муниципалитета, когда осуществлялась эвакуация машин, и сказал: "По опыту прошлого, за примерно три месяца эвакуации жители Хайфы научились избегать этих нарушений, так что число нарушений парковки, требовавших эвакуации, сильно уменьшилось. В прошлом эвакуация автомобилей выполнялась подрядчиком, соглашение с которым устанавливало количество эвакуаций в месяц, так что муниципалитет был вынужден доплачивать за отсутствующие эвакуации авто".
Координатор комиссии Йоаль Илсер, представивший эту тему на заседании, отметил необходимость эвакуации и сказал: "Из-за увеличения двойных стоянок и стоянок в запрещённых местах возникают трудности перемещения машин, и это затрудняет городское движение". По его словам, надзор за соблюдением правил паркования сегодня осуществляется при помощи выдачи штрафов дорожной полицией или инспекторами городского управления по парковкам, "однако это не решает проблему. Полиция не эвакуирует машины".
В ходе обсуждения отмечалось, что для применения процедуры необходимо выделить по меньшей мере две закрытые стояночные площадки на юге и севере города, обеспечить там основательную охрану и удостовериться в наличии налоговиков хотя бы на двух постах. Также в протоколе написано, что "при грузовике-эвакуаторе должен находиться полицейский или муниципальный инспектор, который придаст эвакуации законную силу и выпишет штраф за нарушение парковки". Также в мэрии предвидят иски, которые будут подавать горожане из-за повреждений их машин во время эвакуации, и поэтому, так отмечено, следует позаботиться о страховании от таких повреждений.
Ответственный в мэрии за за соблюдение правил паркования Михаэль Перламутер на заседании отметил нанесённый в прошлом экономический ущерб для муниципалитета, когда осуществлялась эвакуация машин, и сказал: "По опыту прошлого, за примерно три месяца эвакуации жители Хайфы научились избегать этих нарушений, так что число нарушений парковки, требовавших эвакуации, сильно уменьшилось. В прошлом эвакуация автомобилей выполнялась подрядчиком, соглашение с которым устанавливало количество эвакуаций в месяц, так что муниципалитет был вынужден доплачивать за отсутствующие эвакуации авто".
-
- Темы данного раздела
Случайные:
-
[colbonews.co.il] אח ברמב"ם, חולה קורונה מאומת, נקנס ב-5,000 שקל
-
[colbonews.co.il] נחנכה נקודת שיטור בשכונת חליסה
-
[colbonews.co.il] הוסר האיסור על כניסת מבקרים לבני ציון
-
[colbonews.co.il] מאות השתתפו בערב הוקרה למען עסקים חיפאיים
-
[colbonews.co.il] כך הפך חוף הכלבים בבת גלים למפגע מסוכן לכלבים ולבעליהם
-
- Похожие темы
- Ответы
- Просмотры
- Последнее сообщение